Оплата і доставка
Оплата в нашому магазині здійснюється виключно у національній валюті - "гривня" кількома способами.
Обирайте той спосіб, який вам найбільше підходить.
1. Онлайн - оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay.
(Здійснюючи розрахунок карткою Visa/Mastercard, Ви платите точну вартість вибраного вами товару, без додаткових комісій та відсотків. Завдяки цьому способу оплати Ви заощаджуєте, на послугах післяплати, та наша продукція потрапляє до вас без зайвих витрат)
2. Післяплата Новою поштою
Замовлення не обов’язково оплачувати одразу, особливо коли у вас є сумніви в розмірі, кольорі або якості нашої продукції. В цьому випадку зробіть замовлення з післяплатою.
Отримавши ваше замовлення у відділенні Нової пошти у вас буде час ретельно ознайомитися з продукцією. Тільки після цього - сплачуйте своє замовлення.
Якщо ви знайшли брак, або товар не відповідає заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці повною мірою здійснює наш магазин (відправник).
3. Післяплата Укрпоштою (даною курʼєрською службою відправляємо замовлення виключно з попередньою передоплатою -100 грн, а решта суми залишається на післяплату. Для уточнення деталей, наш менеджер звʼяжеться з Вами)
Відправка замовлень з отриманою передоплатою відбувається з вівторка по пʼятницю до 10:00. Терміни доставки 3-6 днів.
4. Оплата на банківський рахунок
Способи доставки:
Який би спосіб оплати Ви не обрали, для вашої зручності вам доступні такі способи доставки:
1. Доставка Укрпоштою
Вартість доставки стартує від 45 грн і залежить від ваги, об’єму та оціночної вартості відправлення.
(Відправка цим способом за попередньої передоплати 100 грн)
2. Адресна доставка кур'єром "Нової Пошти", яка доступна всією територією України. Вартість кур'єрської доставки стартує від 105 грн та залежить від ваги, об’єму та оціночної вартості відправлення.
(Відправка цим способом за попередньої передоплати вартості доставки. Та якщо Вам потрібно отримати замовлення швидко, обирайте доставку на відділення!)
3. Доставка у відділення або поштомати "Нової Пошти"
Мінімальна вартість доставлення до відділення або поштомату "Нової Пошти» складає 70 грн.
Ми відправляємо посилки "день у день", якщо замовлення було оформлено до 17:00. У разі, якщо замовлення було оформлено після 17:00, ми відправимо його вам наступного дня.Термін доставки замовлення сервісами служби "Нова Пошта" від 1 до 3 днів.
Після відправки замовлення, ви отримаєте від нас номер накладної.
Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через посилання на офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.